miércoles, 19 de febrero de 2020

LA FORÇA DE BABEL

Amb motiu del dia de la llengua materna, estem preparant una activitat de conscienciació sobre els avantatges del multilinguisme. 


Presento la proposta d’equips de treball i a continuació DUES TASQUES.


EQUIP 1
EQUIP 2
EQUIP 3
EQUIP 4
EQUIP 5
Ona 
Mohcine
Jana
Andra
Osama
Hamza
Basma
Zhangyi 
Ares
Alexandra
Marina
Joan
Ariadna
Núria
Júlia
Jacob
Laia
Anna
Biel
Ilías

Comencem les tasques:


TASCA 1
Per equips, heu de buscar la definició dels 10 conceptes que mostrem a continuació.
A partir d’aquesta definició han d’elaborar imatges que siguin representatives.
Cada equip presenta un full amb cada concepte. És a dir, 10 fulls per grup. 
Cal repartir la feina i demà CADA MEMBRE DEL GRUP TÉ CLAR QUÈ LI TOCA.
Es valorarà la precisió de la definició i el format adequat per a exposar-lo.

IMPORTANT:
Demà porteu ordinador, fulls en color, retoladors, colors i sobretot MOLTA IMAGINACIÓ.

Conceptes: 
MULTILINGÜISME
BILINGÜISME
PEDRA ROSETTA
TORRE DE BABEL
LLENGUA MATERNA
LLENGUA MORTA
WIKIPEDIA
HINDI
CULTURA
COMUNICACIÓ
TASCA 2
Individualment, cada membre de l’equip ha de portar per escrit una reflexió a partir d’aquestes dues
preguntes.
Per respondre, caldrà documentar-se per internet i després fer una reflexió personal i posar-la per
escrit en un full amb bona lletra. 
1- Quins són els avantatges de parlar llengües?
2- Què passaria si es perdés la teva llengua? Què es perdria amb ella?


DIVENDRES 21 de FEBRER
De 8,30 a 10’30 A l’aula de 2n C conjuntament la professora de castellà i la professora d’anglès.
- Què farem?
- Veure dos fragments del video LA FORÇA DE BABEL i comentar les respostes de la TASCA 2
- Exposar els nostres “treballs” al mural a la planta de baix, a la vora del passadís que dóna al pati. 
- LA DIVERSITAT ÉS UN TRESOR
- Foto de grup 


No hay comentarios:

PRIMER DÍA DE CLASE EN SEGUNDO DE ESO

 Empezaremos con una pregunta: ¿Qué creéis que vais a ver a continuación?