Ir al contenido principal

Què és un treball de síntesi?
Es tracta d’un treball on es té en compte l'aplicació dels coneixements, procediments i actituds que heu anat adquirint al llarg del curs.

Com avaluarem?
Valorarem la capacitat de cadascú de vosaltres per treballar tant individualment com col·lectiva, la predisposició a les activitats proposades així com l’interès i la participació en aquestes, i l’actitud receptiva amb companys i professors.
La presentació final del dossier de treball correctament elaborat, serà indispensable per aprovar-lo. Aquest es presentarà el divendres 18 de març i a més, hi haurà un tribunal format pels professors acompanyants que valoraran el treball realitzat.
parlem de números: 35 % actitud activa, 30 % exposició oral en grup i 35 % dossier acabat.

I l’actitud és tan important?
L’actitud serà fonamental. Heu de ser conscients que aquest projecte es fa fora del centre i cal que l’esforç del professorat acompanyant es vegi compensat amb la satisfacció de veure que la sortida és profitosa i que amb la vostra actitud positiva, receptiva i educada permeteu a tothom –monitors, companys, professors i altres visitants- gaudir i aprendre.

 
Què haurem de fer?
per una banda, treball de camp, de diferents assignatures, que es realitzarà durant la sortida al Delta, particularment al Parc Natural del Delta durant la sortida en bicicleta, i també a Tortosa, amb la temàtica relacionada amb el patrimoni cultural i arquitectònic. I per un altra banda caldrà fer una exposició oral el divendres 18 de març al centre davant del tribunal.

HOTEL CARLES III (Sant Carles de la Ràpita/ Alcanar)

Hotel Carlos III

 

 

Sortida: Dilluns 14 de març a les 8:30 des de l’institut de Flix
Arribada: Dimecres 16 de març cap a les 16:30 aproximadament a Flix.
Acompanyants: Cori Olivé, Laura Wailke i Montse Zanuy

El preu de la sortida (165 euros) contempla:

§  dues pensions complertes (el dinar del dimecres és picnic) 
§  tots els desplaçament des de l’INS els tres dies
§  visita a la llotja del peix a Sant Carles, als Ullals de Baltasar i al mirador del Sagrat Cor
§  el lloguer de BTT i la visita guiada pel Parc Natural del Delta
§  els dossiers de treball individuals
§  creuer per la desembocadura de l’Ebre
§  visita guiada per la Tortosa medieval
§  1 guia acompanyant des de les 9:30 fins a les 19:00 cada dia, i monitors especialitzats segons l’activitat
§  2 monitors de les 20:00 a les 24:00

Equipatge, àpats "extra" i materials

1.    L’esmorzar i el dinar del primer dia
2.    Muda necessària per cada dia (és aconsellable portar capelina o paraigua per a la pluja i una gorra o barret per al sol)
3.    Portar calçat adequat per a caminar, una motxilla petita i aigua
4.    Estris de neteja personal
5.    Material escolar bàsic (estoig, colors…)
6.    Hi ha pistes d’esport a l’hotel (bàsquet, futbol i frontó), però cal portar el material
7.    Aconsellable: prismàtics i càmera fotogràfica

Observacions:

1.    Cal portar el DNI i la tarja sanitària


2.    L’ús dels telèfons mòbils i altres aparells electrònics es restringeix a l'esbarjo. Els professors no ens responsabilitzem d’aquests aparells.


3.    A partir de l’hora que es vagi a dormir no es permetrà l’ús d’aparells elèctrics de cap tipus (MP3, mòbils, games...) i cas d’utilitzar-los se’ls recollirà fins l’endemà.
4.    Si us plau, els pares de qualsevol alumne/a que tingui algun tipus de problema (alimentació, medicació, salut…) cal que ho recordin al tutor/a.
5.    Recordeu als vostres fills que es tracta d’una sortida educativa de resultes de la qual hauran de presentar un dossier de treball que serà avaluat pels professors acompanyants en un tribunal el divendres 18 de març.
6.    En tot moment, durant les sessions de treball, s’exigirà a l’alumnat total predisposició cap a les activitats programades així com una actitud positiva en relació als monitors, professors i companys.



Comentarios

Entradas populares de este blog

LAS LÁGRIMAS DE SHIVA

PORTADA
Título de la obra:Autor:Editorial que la publica:Número de páginas:
Lugar y año de la publicación:
Nombre del alumno/a:
Curso:
Contexto de la historia:Época y año en que se sitúa el libro. Busca alguna información sobre los hechos históricos más destacados de aquel momento.Preguntas sobre la lectura: ¿Por qué motivo tienen que irse Javier y su hermano a casa de sus tíos?¿Por qué está Javier tan molesto con la idea? ¿Por qué se cambiaría su hermano por él sin pensárselo dos veces?¿Cómo es la casa a la que llega Javier? ¿Qué lugar de la casa le resulta más interesante y por qué?La vida de Javier en Villa Candelaria transcurre de manera monótona durante bastantes días lluviosos hasta que un día suceden tres sucesos ...En la Biblioteca Javier elige un libro, una edición antigua del Frankenstein de MAry Shelley ¿Qué descubre en una de sus páginas¿Qué parentesco tiene Beatriz Obregón con las primas de Javier? ¿Se parece a alguna de ellas?¿Qué advierte Javier en su habitación? ¿Cómo reac…

LA CANCIÓN DE SHAO LI

CAPÍTULOS 1 y 2
1)¿Cómo se llaman los personajes que han aparecido hasta el momento? ¿Qué relación hay entre ellos? 2)¿Quién es Vlado? Descríbelo con todo detalle. 3)¿A qué están jugando Airon y Natalia mientras su madre mira la tele? 4)Escribe la mecánica del concurso de televisión: UN MINUTO DE GLORIA 5)Elige un concurso que se emita actualmente en la televisión y describe su funcionamiento. 6)¿Por qué crees que Youbire apunta a Natalia al concurso? ¿Qué va a hacer la niña en el concurso? 7)¿Cómo le comunican a Natalia si ha sido seleccionada para participar en el concurso? 8)¿Qué relación hay entre Natalia y Shao Li? 9)Ya en Londres nuestros personajes buscan la estación de metro y, por un instante, se quedan solos Airon y Natalia ¿Cómo se entretienen los dos?

10)¿Qué sucede exactamente en la estación de metro de Heathrow de la línea de Picadilly cuando se cierran las puertas del vagón y el tren arranca con un chillido agudo?CAPICccccccccccj19 a la 44CAPÍTULO 3
1)Natalia, que piensa…

EXAMEN DE LOS NIÑOS TONTOS

En primer lugar, accede a ESTOS APUNTES y léelos detenidamente ya que son un buen punto de partida para preparar el examen de la semana próxima.

MUY IMPORTANTE: Hasta el domingo 16 puedo hacer modificaciones en los apuntes, por lo tanto te recomiendo que vuelvas a visitar el enlace el domingo por la noche.

Ahora puedes ver y escuchar el último relato del libro. Ten en cuenta que se trata de un texto especial dentro del todo del libro y que merece especial atención.


PIENSA ANTES DE ESTUDIAR

¿Qué tiene de diferente este relato? ¿Qué tiene en común con el resto del libroCompáralo con el octavo de los relatos del libro (El árbol)CENTROS DE INTERÉS para os comentarios
SímbolosTemasInterpretacionesRecursos literariosEstiloIntertextualidad